
Szállítási információk
A termékek általános kiszállítási határideje 2-4 munkanap, de lehetősége van személyes átvételre és próbára is előre egyeztetett időpontban, akár hétvégén és ünnepnapon is. Termékeinket Magyarország egész területére DPD futárszolgálattal kézbesítjük.
A csomagok kiszállítása hétvégén és ünnepnapokon NEM LEHETSÉGES !
A futárszolgálat a kiszállítás napján a reggeli órákban emailben tájékoztatja Önt a csomag kiszállításának várható időpontjáról. Amennyiben a szállítási időpont Önnek nem megfelelő, úgy a futárszolgálat által küldött emailben található futár telefonszámon egyeztessen a futárral egy Önnek megfelelő időpontot.
Kiszállítás esetén ajánlott a futár jelenlétében leellenőrizni a csomagolást, és annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, megsérült a kartondoboz stb.), azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni.
Reklamációt csak ilyen esetben tudunk elfogadni és továbbítani a futárszolgálat fele. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végző futár aláírásával együtt érvényes. Vállalkozásunk minden esetben sérülésmentes terméket értékesít, ugyanakkor szállítás során keletkezhetnek károk az egyes termékekben.
A futárszolgálat hibájából eredő károk esetén, az esetlegesen sérült termék cseréjét , kárjegyzőkönyv felvétele után vállalkozásunk díjtalanul végzi. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felveszi Önnel a kapcsolatot az újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. Amennyiben az Ön hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy DPD futárszolgálat a következő munkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben Szolgáltató nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására. Amennyiben az első és a második kiszállítás is az Ön hibájából meghiúsul és a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, akkor 3. alkalommal a szállításra csak akkor kerül sor, ha Ön a termék vételárát átutalja (utánvétes fizetés választása esetén) a Szolgáltató által meghatározott bankszámlaszámára.
Ebben az esetben a szállítás minden költsége Önt terheli.
MIT TAKAR AZ INDOKLÁS NÉLKÜLI ELÁLLÁSI JOG?
A fogyasztó az elállási jog alapján akkor is visszaléphet a szerződéstől, ha a termék nem hibás, csupán az nem tetszik neki, vagy úgy gondolja, hogy nincs rá szüksége. Az elállás alapján a vállalkozás a termék visszaküldése ellenében köteles annak ellenértékét visszafizetni.
KI VISELI A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSÉNEK KÖLTSÉGÉT?
A termék visszaküldésének közvetlen költsége a fogyasztót terheli.
Magyarország egész területére érvényes SZÁLLíTÁSI DíJAK: Ingyenes